ЗДО (Центр розвитку дитини) №9 "Ромашка"
Сумська область, м. Кролевець

УВАГА НЕБЕЗПЕКА!

Як допомогти собі та іншим в складний час війни.

КОРОНАВІРУС. Як знизити ризики.

Що таке БУЛІНГ? Заява. Відповідальність.

БУЛІНГ. Заходи на запобігання булінг.

 

Телефони довіри..


Тиждень БЕЗПЕКИ

Тиждень безпеки  (останній тиждень жовтня)

У часи складних життєвих реалій важливою є проблема  профілактичної роботи  щодо вироблення навичок безпечної  поведінки дошкільника.

У закладі дошкільної освіти робота щодо забезпечення  життєдіяльності дітей складається з кількох  взаємопов’язаних блоків:

І-й – створення і забезпечення умов для збереження здоров’я та безпечного перебування малюка в дошкільному закладі, дотримання техніки безпеки всіма його працівниками;

ІІ-й – збагачення знань, усвідомлення важливості означеної проблеми працівниками закладу дошкільної освіти, оволодіння ними деякими практичними навичками;

ІІІ-й – педагогічна взаємодія вихователя і дітей з метою попередження явищ, що завдають шкоди здоров’ю;

IV-й – співпраця з батьками.  

Освітньо-виховна робота з дошкільниками  проводиться за напрямками:

  • життя серед людей у природному та предметному середовищі;
  • правила поведінки з вогнем;
  • безпечні та небезпечні вулиці і дороги;
  • виховання вміння надавати собі  та іншим допомогу у разі потреби.

Діти повинні знати:

  • про членів  своєї родини, правила поведінки при зустрічах із незнайомими, чужими людьми в різних ситуаціях;
  • предмети побуту, що при невмілому користуванні спричиняють травми різних органів, чужорідні тіла та їхню шкоду для здоров’я; мийні засоби, лікарські речовини;
  • протипожежну безпеку, номер телефону «101»; недопустимість жартів зі спеціальними службами;
  • засоби пересування, правила дорожнього руху, деякі дорожні знаки;
  • рослинний і тваринний світ, поведінку з деякими рослинами, тваринами, комахами, використання рослин та грибів без шкоди для здоров’я;
  • елементарні засоби надання першої допомоги;
  • пояснити дітям, що не лише боєприпаси, а й інші зовні «безпечні» незнайомі речі можуть бути вибухонебезпечними. Вони можуть бути самих різних форм та кольору, навіть іграшка, коробка з під цукерок тощо, можуть виявитися замаскованою вибухівкою.

Діти повинні вміти:

  • правильно реагувати на різноманітні пропозиції чужих людей (не відчиняти двері, не відгукуватися на різні запрошення);
  •  ввічливо відмовлятися від небезпечних контактів з чужими людьми;
  • звертатися при потребі за допомогою до людей на робочому місці;
  • надавати елементарну першу медичну допомогу собі та іншим при незначних опіках, несподіваних травмах та пошкодженнях тіла;
  • орієнтуватись у приміщенні в разі виникнення пожежі, діяти в такій ситуації (викликати пожежників,чітко викладати думку, повідомляти адресу);
  • розпізнавати дорожні знаки, сигнали, правильно поводитися на вулицях і дорогах;
  • доглядати за домашніми тваринами; дотримуватися життєво безпечної поведінки з тваринами, у довкіллі, щоб не зашкодити природі і собі;
  • не можна наближатися  до незнайомих речей (навіть іграшок, вони можуть бути вибухонебезпечні), а тим більше не чіпати жодні чужі предмети, не знімати знахідку на телефон. Головне правило – якщо це не твоя річ, не чіпай її.

  

  

  

  

 

Логін: *

Пароль: *